Besucher online

  Startseite
  Über...
  Archiv
  *MeI SiS*
  **GeMaLtE BiLdEr**
  **JuGeNdScHuTzGeSeTz**
  **100 GrÜnDe WaRuM IcH DiCh LiEbE**
  **GrUsElGeScHiChTe**
  **2PaC**
  **MeIn LiEbLiNgS FuSsBaLlSpIeLeR**
  **SoNgTeXtE**
  **SpRüChE**
  **VoOoOLl Süß**
  **PiCs**
  **AuSrEdEn**
  **MäNnErSpRaChE**
  **FrAuEnSpRaChE**
  **MeInE KlAsSe**
  **WeIcH-Ei-SpRüChE**
  **MeInE FaMiLiE**
  **fRiEnDs**
  Gästebuch
  Kontakt
 



  Links
   Steffi
   Juli
   Jessika
   Arthur
   andre hp von Tatjana
   andre hp von Mona
   Nadl
   Timo
   Simon
   Lade
   Lari
   Baschde
   Kaddi
   Dorian
   michi
   Dia
   Tadl
   Jenni
   Leo
   Tobi
   Mona



http://myblog.de/linimaus

Gratis bloggen bei
myblog.de





nadl:isch echt ne supi dupi coole Freundin hat mir voll an meiner hp geholfen!!!!!!Mit ihr kamma Scheiß machn, und isch immer jut drauf will dich nie und nimmer verlieren! hdl


Dia:isch au ne voll coole Freundin mit ihr kamma au voll viel Scheiß machn,und isch immer gut drauf hdmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......dl


Sanne:isch voll cool drauf....kenn se eigendlich nur vom icq will die net verliern!!!!!hdmmmm...dl


Tatjana:isch bissle zurückhaltend aber eigendlich nur in der Schul!!!!! Macht voll viel Quatsch und isch voll ne hübsche!!!auf jeden Fall will i dich net verlieren!



Tobias:voll in Ordnung geht bei mir ind Klass naja.....was soll i da scho groß sagen hdl....


Kevin:bringt mi oft zum lachen!!!au für jeden Scheiß zu haben....hdl!!!


Marius: isch bei mir mal ind Klass gangen hamm manchmal no bissle Kontakt!!!! Isch au voll in Ordnung....


Tobias F.:Au voll in Ordnung isch für jeden Scheißdreck zu habn war voll geil im Schulanteim.....


Lisa:voll ne süße im Schulanteim wars voll geilo=) weisch no?..........warsch doch mim Tobi zamma? hdl


Fabien:auf der irm Geburtstag wars echt voll hammers....henn voll die Party gmacht hat mir voll gfalln kömma ja mal wieder machn=)hdl


Sahra:geht in mei Klass,bissle verrückt aber au coolo hdl


Carina:geht au in mei Klass,isch der Sahra ihr beste Freundin!!!! hdal


leo d.:kenn i no net so lang aber am Fasching hemma die Sau raußglassen!!!!!! war voll supi dupi!!!!! hdl

Mona:isch au ne coole Freundin obwohl sie meine schwester isch ich lach mit ihr jeden Tag!!!!!Du bist echt ne voll geile sister lieb dich über alles auf der Welt!


Jenni:Manchmal bissle ne Petzte, aber scheiß drauf..!!!isch au für jeden Scheiß zu haben!!!!!hdl


Steffi:AAAlllsooo di Steffi isch mei aller aller aller beste Freundin, wüsst garnet was i ohne dich machen würde??Lieb di über alles^^


Noni:Isch au sooo cool...Isch immer voll nett wenn i se seh und hat immer gute Laune will di net verlieren *lüüb dich*


Eva:Am Burgfest hamma uns erst richtig kennengelernt!^^War voll cool mit der Eva kamma echt hammer geil party machn hdmmm....dl


Jana:Isch a bissle verrückt aber au voll ok!


jaqueline:Isch voll nett hatt nen Schnitt von 1.6 gehapt..voll gut man naja hdmm...dl hoffendlich sehma uns trotzdem no!


Sandra W.isch voll cool drauf kenn i eigendlich nur vom icq,ischm Tobi sei sis=) hdmmmmmmm........dl


Rebekka:bissle schüchtern aber voooolll süß!!!! Macht bei jedem Scheiß mit und isch einfach voll coolo hdl

Alexandra:Isch voll geil drauf die wr heut bei mir war voll witzisch^^lüül hdmm..dl


Leo Uhl: voll die coole Freundin auch wemma uns manchmal bissle streiten!Ich versteh mich trotzdem immerwieder aufs neue gut mit ihr! hdmmmmdl und will dich nimmer verliern


Lisa:geht in mei Garde!An der Weihnachtsfeier hemma voll viel Scheiß gmacht!hdmmmmmmmmmmmm.....dl


Anja: geht au in mei garde!Gibt immer was zu quatschen,und au voll die supi Freundin hdl


Tina:nur für Scheiße zu haben!!!!!!! Eine von meine allerbesten Freundinnen.könnt dich dauernd nur verknuddeln hdmmmmmm....dl



Jeka:hab i am Bodesee kennen gelernt!.....isch voll geil drauf,mit ihr kamma voll cool party machn naja.......hdmmmm...dl


Ivonne:hab i au am Bodensee kennen gelernt isch au hammers drauf sag nur eins Hercules......freu mi scho wenn mir uns ma wieder sehn!


Korbi:Isch hammer´s fett geil drauf der bringt mi jeeeeden Tag zu lachen des find i echt cool^^hdl


Juli:Au voll cool isch am Korbi sein Bruder!!!hdl


Lena:Hab i erst vor kurzem kennen glernt!I findse voll hüübsch und isch voll geil drauf...schade eigendlich das des mit dir und am Juli nix worra isch aber aunet soo wild..biss dann hdmmmmm....dl


Kaddi:Isch jetzt mim Kevin Machhauer zammen find i voll geil das di jetzt dochno zammen komma sinn jetzt hat Mona endlich ihr Ruh!loool *gGgGg***Naja hdmmmmmm..dl


Arthur:Aallsoo bin jetzt scho seid ner Woche oder so mit ihm zusammen!!Und hab es kein Meter bereut..Ich liebe dich über alles!^^Und hoff das mir no eewwiiggg zusammen bleiben!


Manu:Isch scho seid lengerem mit der Mona zammen, freut mi voll für di beiden, voll des TRAUMPAAR!!!Naja find dich voll coolo hdl







Verantwortlich für die Inhalte ist der Autor. Dein kostenloses Blog bei myblog.de! Datenschutzerklärung
Werbung